Wednesday, November 30, 2011

berita~

29/11/2012
tghhari
duk tgh goreng ikan..

tiba2 ada kol masuk.. berlari-lari anak aku p cr nset then-

hellow saya dr beta mutiara, tahniah ye sbb berjaya dalam temuduga, ok cik diminta hadir ke pejabat kami esok utk mendaftar masuk ye..

"ok cik, tima kasih..."

aku xtau nak react mcm mana.. huhu

daripada aku xdak keja bek aku try lah kan.. gaji murah ke sikit ke kecik ke.. lantak ler kn...
janji aku ada keje n xbuang masa dah..

esok aku start... hhmmmm.. wonder how it is.. my first job..

hope it will be okay.


2 comments:

  1. ermmm... dah start keje?.. well.. macam mana??.. :D

    ReplyDelete
  2. uik.. hehe bkn keje lg.. bru training, join skim latihan 1 malaysia. lpas 6 bulan baru compy serap masuk, tu pun based on performance.. paling xbes induction sampai 2 minggu, oooh sgt xbes..

    ReplyDelete