Tuesday, January 3, 2012

sesungguhnya manusia xtau rancangan Allah.

hummmmmmmm.... mengeluh panjang...

sebenaq2 nya la ni, aku xtau apa arah tujuan hidup aku.

aku tau semua ni ada hikmah, tp jenuh duk pk apa hkmah yg Allah nak bg..

aku xsuka akaun, Allah bg aku dpt keja bidang akaun jgk.. apa rasional di sebaliknya?

aku rasa ni mungkin hanya satu ujian dari Dia, untuk uji kesabaran aku, utk sedar kuasa bukan di tangan aku utk belajaq terima hakikat. utk aku sentiasa bersangka baik dengan Allah di mana dia ada plan yg lagi baik utk aku..

tp...

hati saya kosong Ya Tuhan, hati saya xtenang..

setiap hari jiwa semakin resah..

apa nak jd ni.. Ya Allah.. kau lorongkan lah aku kejalan yg Engkau telah tetapkan.. semoga hatiku lebih tenang.

sesungguhnya aku sentiasa bersyukur atas segala ujianmu..


No comments:

Post a Comment