Thursday, November 17, 2011

it suck!! really!!

gila ah.. aku dah tertipu... xpnah dalam idup aku termimpi2 nak buat keja sales ni, tup2 td aku dah terjerumus.. hahahaha

lepas ni xmau dah cr keja dekat paper metro.. xsyok lgsung k bila kena tipu. it really suck!!

konon2 advertise jawatan kosong la.. seperti contoh dibawah ok::

1) pengurusan = 2800
2) krew event = 1800
3)pendaftaran = 1500
4) kerani = 1200

last2 bila p second interview, depa kata kena jd wakil kepada sykt yg terpilih.. ok n aku ngn dayah (geng xdak keja) kena duk bawah sorg supervisor wawa, (bukan nama btoi) hehe.

start kul 9, kami mulakan ekspedisi menjual kupon promotion.. huhuhu

abis semua pej gomen dia redah, naik turun tangga buat tebai muka, serius shit, bkn jiwa aku kot..yg paling xbleh blah, klinik kesihatan pun dia nak try... aiiyooo ma aiiyooo paa... mcm xdak logic akai ja dia ni.. depa bz kot.. patient berlungguk.. xdak masa depa nak layan hang ok..

pasni mmg serik dah nak p interview mcm 2..

lesson of the day------> jgn lah mudah sgt terpengaruh dengan iklan di metro.. hahaha semua kena buat sales ok..

k bye seeyuusunn yeyi.


2 comments:

  1. Bukan memilih.. tapi saya sangat tak menjiwai watak sebagai seorang seller yang sebegini.. koh koh koh..

    ReplyDelete
  2. tau xpe... hehe jiwa 2 orang lain yang punya... bukan milik kita..

    ReplyDelete