Wednesday, November 16, 2011

terkejut mak nak..

gila ar.. terkejut, aku ingatkan mimpi.. hahaha tgk2 btoi.. lanun ranggi komen kt page aku.. wahahaha..

kali ni xmau buat link dh.. aku maluuuuu.. bila pk dia baca entry2 aku yg tahap budak drjah 6 aku ni.. gila malu... tobat dah nak buat link tak tahuan hala.. hahaha

tp tetap bangga.. rasa cam artis plak si lanun 2.. hehe bkn apa, sbb mmg suka cara dia type crita.. lawak kot.. sebanyak2 entry yg dia buat, xdak satu pun yg akan sakitkan hati org yg membaca, sbb 2 aku ckp blog dia best bkn cam sesetengah blogger len yg walopun best tp still ada kutuk2 org, sindir2, perli2, prasan perfect..

you ar the best lah aujinz.. aku suuuuukaaaaa.. hahaha harap2 xdak org baca blog aku ni...

oh.. hatiku berbunga-bunga.. hoooo...hoooo lalalala.. hoooo.. lalalalala..


2 comments:

  1. aishhh.. buat buat terkejut.. sekeh kang.. ekcelli, saya cuma blogger picisan..

    mana ada macam budak darjah 6.. kalau baca entri saya lagi laa tahap budak tadika ..koh koh koh

    terima kasih sebab che chah menyapot saya.. saya amat amat hargai.. XD

    ReplyDelete
  2. hehehe mmg terkejut pun, tahap budak tadika 2 yg best.. huhu percayalah saya tetap akan menyapot anda sehingga ke hari tua saya..(kalo umur panjang lah kn)

    ReplyDelete