Sunday, November 18, 2012

transformation

gemuk? besaq? hitam? pendek?

hahaha.. lali dah aku dengaq..

dr kecik smpai besaq mcm2 size aku ada.. makin kecik xda..makin besaq ada la..

gmbr dulu2 aku xda byk sgt.. so gmbar yg aku ada pun start aku bli nset kemeyra..(2007)


ok.. start 2006 ambik gmbr paspot nak masuk u...

2006 
muka kerek mintak penampaq bak kata kwan saya.


2007
masa awal masuk uitm, part 2 rasanya.. hitam gelemat. (saya sayang abah saya)


2008
masa ni dah start lose weight.. study teruk la katakan.. tp pointer tak dak tara mana pun... 


2009 
masa ni dah start gain weight balik dah.. suka hati pasai apa xtau... (muka maintain ok lg)



2009
dengan kana yo, hang pum bambam dah la ni.. jgn prasan duk kuruih lg..



2010 (rombongan cik lan)
mula kumpul lelemak tepu!


2011 (p tepeng)
muka dah xbleh blah



2012-present (ipoh)
kwang kwang kwang terbaik! sila sedaq diri. 85kg ok.sila usaha something.



No comments:

Post a Comment