Tuesday, October 11, 2011

decision making dilemma

nak buat keputusan??? senang ke susah?? macam mna pun keputusan mmg tetap kena buat! hooooooooooooo... bg aku sgt susah... sbb aku xsuka menyesal di kemudian hari.. skrg ni dlm dilemma sama ada nak terima offer mt dekat sunshine atau x...

kalo tak p
:
:
:
1. lost opportunity cost nak cr pengalaman
2. mmg aku xdak duit la nak belanja
3. malu beb dah nak konvo aku xdak keja lg..
4. mak abah aku akan bertambah2 susah hati sbb anak dara dia xdak keja duk melangut kat umah perabih beras.
5. terlepas peluang nak berdikari kua dr perlis

kalo p
:
:
:
1. aku takut.. tempat aku xpnah p.. huhu.. jenis katak bawah tempurung hahaha
2.aku xdak kwn, nak duk hostel dia, xtau nak kena duk ngn sapa.. melayu cina india vietnam bangla ka.. odoi pening2.
3. nak kena menyusahkan abg n kakak ipaq aku plak nak kena p hantar aku.
4. sebenarnya kesian kat mak abah duk berdua ja..
5. paling xbes..... gaji ckit!!!! seribu ja kot.. adoiiii..

macam mana ni?? nak p ke x? pening2.. ada x sesapa yg nak tolong bg motivasi? nak bg semangat? yg ada pun xleh harap.. xpandai lgsg nak amik hati.. huhuhu nak tya kwn baik malu plak ngn dia.. macam mna ni? nak p, tak p, nak p, tak p, nak p, tak p.

bleh gila macam ni.. tp satu je yg aku igt.. kalo aku p, gaji pertama aku nak bli flat screen monitor nak bg kt abah aku.. kesian kot monitor mcm haram.. cuma kt mak aku ja xpk lg nak beli apa.. nak kena bg adil la.. dua2 dpt hadiah dr gaji 1st aku..

Ya Allah Ya Tuhanku.. tolong lah hambamu ini dalam mmebuat keputusan.. i need YOUR help..

hmmmm... sedih la bila kena buat keputusan sndiri skrg ni.. right or wrong it is in your own hand no body will help you. wrong path at your own risk.. homaiAllah... help me please.........


xpe lah.. tggu next entry pe keputusan yg aku amik.. slamat maju jaya che'chah.

salam kecik dr aku.


No comments:

Post a Comment