Monday, September 19, 2011

YOU ARE WHAT U SPEAK

hahaha.. wahai adikku nonianana.. awat hang duk bagi aku tgk blog budak2 sekolah... aduuuuuhaaiii... hmm.. aku xtau nak kata apa.. tp mmg cannot go lah... i just couldn't finish it...

hang pun tau dia pya education level mcm mna.. huhu.. tp betoi jgk org kata "YOU ARE WHAT U EAT" wardina plak kata "YOU ARE WHAT U READ" haaaa... ni che' chah nak kata.. "YOU ARE WHAT U SPEAK AND YOU ARE WHAT YOU TYPED"

aku pun education bukan tggi sgt.. english aku pya grammar pun lintang pukang, but something that I keep on making myself clear is " do not type anything that i am not sure" or " something that people call silly mistake"

hmmm... pasai karangan budak sekolah 2... sebenarnya xdak lah bdk sekolah sgt.. lower 6 dah kot.. tp ayat cam budak2 baru nak up.. duk bermadah berpuisi xkena tempat dan xsampai maksud yg lu nak sampaikan..

kalo betoi nak bermadah, keep it real babeh, get a book, read more.. and i just wondering apa yg dia n her sister pk pasal kami adik bradik sbb depa ni mmg org kuat politik.. ada skali 2 dia ajak adik aku p ceramah or mcm 2 la.. n then adik aku pun xteringin la.. duk p melangut saja ja.. buat apa.. kalo xmelangut pun kena p duk merenyeh ngn puak2 depa.. ewwww.. tolong la..
pas2 apa lg.. duk p canang merata kata adik aku ni bodo.. waddehellow..

hahaha sapa yg bodo skrg ni dh nmpk beb.. YOU ARE WHAT U SPEAK.. dah xdpt masuk u.. jgn lah duk canang yg hang dpt masuk.. bila org tau bleh plak duk twist2 creta.. bila hang ckp mcm 2 org dah tau macam mana hang pya personality...


adoilaaa.. aku igt buat blog ni xmau la duk mgata org.. tp ter mengata jgk.. haha bukan nak kata saja2 tp buat teladan.. better shut your mouth up so that people couldn't detect your weaknesess rather than keep on talking n widely open up an opportunity for others to trace your disability.

hmmm. dah panjang kot melalut.. xpa la.. gua nak chow dulu.. n igt.. YOU ARE WHAT U SPEAK.

sekian.. salam kecik dr hamba.. babaiyos..


No comments:

Post a Comment