Wednesday, May 23, 2012

status fb yg annoying

semua org ada febuk.

hang ada------ aku pun ada..

btoi.. fesbuk hang is fesbuk hang.. aku xdak hak nak kacau..

tp... hang sebagai manusia.. penah dak terpikiaq pasai org lain?

hmmm.. pasai hang punya perangai yg careless suka letak barang merata2. hang igt comey sgt ka?

kalau skali, aku trima.. aku rasa dh 5 kali dh kot..org lain pun penah jd la bnda tu.. org lain x bsing mcm hang pun.. bajet comey btoi. puuuiiii.


satu lg.. mmg sgt menjengkelkan. 4 kali breakup. 4 kali duk buat ayat sedih.

tangan aku ni ringan ja nk komen " hang ni bila nak break btoi2" duk buat ayat sedih kt fesbuk tu pragai budak2 yg attention seeker ja.. tolong la.. kalau duk buat lg mmg aku remove lah budak dua ekoq ni.. p mai p mai pun stkat kos mate ja pun..

No comments:

Post a Comment